BADMINTON IN SMERDIEK

Heb je ook wel eens gedacht om toch iets aan sport te gaan doen. En dat het er dan toch niet van komt. Eigenlijk een bekend probleem want we hebben het allemaal veel te druk terwijl een beetje bewegen toch zo gezond is.

Wel eens gedacht om te gaan badmintonnen?
Niet zoals op de camping een shuttle heen en weer slaan en die dan proberen zo lang mogelijk in de lucht te houden, maar echt spelen in een sportzaal, met een net, een wedstrijdje spelen tegen steeds andere tegenstanders.

Nu is uw kans want dat kan bij badmintonvereniging “de Spaceshuttle” in St. Maartensdijk, waar gespeeld wordt in de mooie sportzaal van de nieuwe Haestinge.

Iedere maandagavond  van 20-22 uur is iedereen vanaf 16 jaar welkom om actief en recreatief te komen sporten.. Zowel voor de beginner als de gevorderde spelers kan op een ontspannen en gezellige manier badminton worden gespeeld..

Deze sport is geschikt voor jong en oud en kan op alle niveaus worden gespeeld.
Gezelligheid en ontspanning zijn de dingen die bij deze club hoog in het vaandel staan.
Het winnen of verliezen is slechts bijzaak, het sportief bezig zijn staat voorop.

Nieuwe leden worden natuurlijk wegwijs gemaakt met betrekking tot de spelregels en krijgen instructies en tips hoe of het spel gespeeld moet worden.
Je zult zelf merken hoe ontzettend leuk het is en hoe vlug je het spel onder de knie krijgt.

Er zijn vier velden beschikbaar en omdat er meestal (gemengd) dubbel wordt gespeeld kunnen 16 sporters tegelijk in actie komen.
De partijtjes duren 15 minuten, waarna je even kunt rusten als je dat wil.

De eerste drie keer kan je gratis proberen of het wat  voor je is. Je hoeft niet meteen een eigen racket aan te schaffen want de club heeft een aantal rackets die je dan voorlopig mag gebruiken.

De sport zelf is niet moeilijk en lijkt veel op tennis. Je probeert de shuttle zo te slaan dat je tegenstander er niet bij kan.. Een paar gympen en sportkleding, meer heb je niet nodig.

Als het je wat lijkt aarzel dan niet en kom gewoon een keertje kijken en als je wilt speel je meteen een partijtje mee. Je bent welkom iedere maandagavond vanaf 20.00 uur in de nieuwe Haestinge.

Voor meer informatie: Space Shuttle Chris Dusink 06 24310305